Én így oldom meg a tízmilliószoros teremtést…

e0e5047fd03c0c2f49d370df9f9665c0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korábban a hasonló dolgoktól kicsit megijedtem: ha valaki küldött egy levelet, hogy küldd tovább, mert különben…Na, hát én bizony továbbküldtem, biztos, ami biztos. Fruska koromban indigóval másolva, később már mailen, néha azon agyalva, hogy Úristen, tuti tök hülyének fog nézni, de hát csak nem akartam elkárhozni…És megsúgom, hogy nagyon sok ilyen levél érkezik azóta is hozzám. Úgy tűnik, a pokol azért másokat is lázba hoz. A világhálónak köszönhetően ma még az is “teremt”, aki más napokon ateista, mert ma egyenesen lehetetlen nem tudni róla, hogy amit ma teszelérzelgondolsz…

És igen, így is van, teremtesz, de…

  1. Ha eddig is foglalkoztál vele, csak hajrá, használd.
  2. Ha nem, nyugi, nem kell egyetlen nap alatt megérteni, felfogni, pláne megcsinálni, mert estére “tízmilliószoros elszúrtam nap” lesz belőle.

Szóval, ha a 2. eset vagy, először is ne görcsölj.  /Persze elkezdheted a célkitűzést is akár, de csak lazán, nem rögtön a SWOT elemzéssel, vagy a SMART célokkal./ Ha idegen neked az Om Mani Padme Hum, hát hallgass más zenét. Abban azért bízom, hogy eddig sem vágtál hátba senkit, hát szeretgess és ölelgess ma is, de csak ha jó érzéssel tölt el. Doromboló macskák, lelkes kutyák, pihepuha babatalpak, szerelmes csókok jöhetnek.

És PONT ez, amiről tulajdonképpen csacsogni akartam, hogy mi az, amit tehetsz, ami egyszerű és máris jót teremthetsz. Tízmilliószorosan.

Akkor hát:

Figyeld az érzéseidet. Ha jól érzed magad, bingó, baj nem érhet, jó felé haladsz, jót teremtesz. De senki sem tudja megmondani, hogy te pontosan mitől érzed jól magad.

Ha reggel veszekedéssel indult a napod, vagy a főnök fittyet hányva a mai csoda napra  éppen téged csesztet, lehet, hogy annyira lent van az energiaszinted, hogy legszívesebben üvöltenél. És ha megpróbálod benyomni az Om Mani-t, még fel is robbansz, mert annyira messze vagy attól a rezgésszinttől, hogy ha két napig hallgatnád sem menne.

Tudod mit?

Határozd el, hogy csupán egy kicsivel fogod jobban érezni magad. Aztán keress egy olyan gondolatot, amivel ezt eléred, vagyis megkönnyebbülést érzel.

Maradok a fenti példánál, a csesztetős felettesnél:

  1. Gondolat: “Mindjárt megfojtom.” Hm, ettől jobban érzem magam? Hát, van aki….:-) És igen, van olyan, hogy a düh a megoldás.
  2. Gondolat: “Jó nehéz éjszakája lehetett.”  Elmosolyodsz. Jobb érzés?
  3. Gondolat: “Máskor egészen normális is tud lenni.” Bingó, egészen jól érzed magad.

Szóval ne a pozitív gondolkodás legyen a cél, ne egy “rágörcsölés” a mai napra, hanem egy olyan gondolat, ami jó érzést okoz. Jobb érzést okoz. Eggyel jobb érzést okoz. Megkönnyebbülést hoz…És ha ezt elérted, megnyugodhatsz, tízmilliószorosan is.

barátnőd,

MsT

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s