Téli varázslat

Téli varázslaby MsG

Az ember örök elégedetlen, ezért  mindig valami más hiányzik. Momentán, a férjem (mert úton van), de nem erről akarok írni. Szóval … momentán, a TÉL! Nagyon. Nem is, a HÓ!

A nyár gyermeke vagyok. A tenger, a napsütés és a pálmafák szerelmese. Néhány évvel ezelőtt – van annak már vagy 15 éve is (oh, te jó ég) -, ahogy kedves férjem emlékeztetett, egy  szezon erejéig egy oszták síterepen dolgoztam. Kicsi, hegyi falu. Hó, napsütés, csend,kedves emberek és sok – sok Milka csoki (akkor még szerettem). Elcsábított. Beleszerettem. A télbe! Ez volt az a tél, amit mindenki szeret. Én is. Nem az, ami a városban van, hogy ha 1 órát hullik a hó, akkor nem lehet közlekedni és pár órán belül minden csupa latyak. Szóval, az igazi telet szeretem, a képeslaposat. Gyönyörő, fehér hó, vakító napsütés, forralt bor. Na, ez hiányzik nekem most. Már vagy 3 éve. (na, nem mintha otthon lenne ilyen)

Fura, mert ha valaki “nyár ember”, akkor Dubai éppen ideális hely számára. De, mégsem. Mert ugye, örök elégedetlen 🙂 , és jóból is megárt a sok. Nagyjából október eleje óta (ekkora szoktam telítődni a nyárral) téli képekkel vigasztalom magam (igen, ezért a téli képek már a Fb oldalon). Vagy inkább kínzom! Mert bár nálunk is vége a nyárnak és már tele a sajtó azzal, hogy jön a tél, azért még a kovászos uborkám 2 nap alatt szépen megérett az erkélyen. 🙂 Tehát, hóra idén sem számíthatok. Legalább is itt Dubai-ban. Bár már megéltünk néhány időjárási furcsaságot, és hát Dubai ugye arról híres, hogy a “lehetetlen nem létezik”, akár még hó is eshet. Igaz, az egy kicsit ellentmondana a klíma kutatásoknak, ami szerint a század végére az Arab – félsziget felperzselődik a melegtől.

Szeretem – szeretném a telet:

  • mert, olyan jó lenne hóangyalt csinálni a lányommal,
  • mert, jó lenne szánkózni,
  • mert, olyan jó lenne fázni, amikor reggel kinyitom az ablakot,
  • mert, olyan jó lenne a kandalló előtt egy bögre teával elnyúlni …,
  • mert olyan jó, amikor a hó ropog a talpam alatt,
  • mert a hóesés és a városi fények valami csodás egyveleget alkotnak,
  • mert, bár van annak is varázsa, ha az ember a sivatagban karácsonyozik (legközelebb erről írok), de az igazi az, ha hideg van és hó.

Talán még nem késő szétnézni az utazási ajánlatok között! 🙂

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

